منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آرتور کیشِنکو: "به گِلوری آمدم تا قهرمان شوم"

آرتور کیشِنکو: "خیلی خوشحالم در گِلوری هستم و شروع موفقی بود.او (کِن مون) حریف ماهری بود اما مبارزه خوب پیش رفت و خوشحالم که شروع خوبی در این دستۀ وزنی داشتم.در واقع من کاملاً خوشحالم که مبارزه با فاصله ای شد چون من کنترل کاملی داشتم و توانستم کمی از مهارتهایم را به نمایش بگذارم."

ناک اوت کردن یکی از مهارت های آرتور کیشنکو است و در وزن جدید او قدرت هم افزایش یافته است.تمرین و مبارزه در باشگاه مایک (Mike's Gym) هم بر ناک اوت های وی تأثیر گذاشت.او منتظر است تا ناک اوت های زیادی را در گِلوری به نمایش بگذارد.کاراپتیان حریف سر سختی است او تا به حال با ناک اوت یا تکنیکال ناک اوت شکست نخورده است.

نیکی هُلزکن در مسابقات GLORY 13 توکیو قهرمان وزن 77 کیلوگرم شد.اکنون کیشِنکو چشم به آن عنوان دوخته است.

آرتور کیشنکو: "مطمئناً او حریف آسانی نیست.او قد بلند است پس دید وسیعی دارد به علاوۀ قدرت او و سر سختی اش.او محدودۀ خوبی از تکنیکهای مختلف دارد.او فنی است اما من از او در هر چیزی خیلی بهترم.او بد شانس است."

علاوه بر نیکی هُلزکن،جوزف والتلینی هم از حریفان کیشنکو در این دستۀ وزنی است.

آرتور کیشنکو: "من قبلاً نیکی هُلزکِن را شکست داده ام و در توکیو او با ناک اوت جوزف والتِلینی را شکست داد.شما چه فکر می کنید؟البته!من مطمئنم که می توانم هر دو را شکست دهم.من به گِلوری آمدم تا بهترین باشم و شما آن را امسال خواهید دید.آرتور کیشنکو،قهرمان گِلوری در دسته 77 کیلوگرم،سال 2014".

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com